Finns det lugn efter stormen.

När jag tänker tillbaka på sommaren som varit så ler jag.
Dock har jag lite svårt att kunna förstå att jag svettades så mycket, kanske mest eftersom jag fryser i skrivandets stund. Precis hemkommen från jobbet, kvällen har gått bra förutom en person som driver mig till vansinne, det är nästa outhärligt. Annars så stormar stockholm, överallt driver en massa stora gula löv omkring benen blandat med fimpar, nån gammal trisslott och andra såna saker som folk inte vill dra omkring med i fickorna. Jag hoppas på lugn efter storm, gärna vindstilla med lagomt kyligt väder och en stor gastande sol.
...............

Idag har jag gjort någonting som jag inte har gjort på säkerligen tre år, JAG har köpt en KLÄNNING! En svart söt liten sak, dock ska jag nog bära den som en tunika och ej som klänning, jag känner mig bara naken då.

..........

När är man någonsin tillräcklig?
När är man någonsin fullständigt lycklig?
När är man bara sig själv?


..........

Efter skolan imorse var det dags för klassfrukost, hela gänget begav sig på ett fik och spenderade en sista timme ihop. Det är konstigt, även om man inte kommer så då där superbra överens med alla i sån där situation så blir ändå känslan desamma när man slittras. Inte så att man gråter och så, utan mer att man funderar på när man någonsin kommer att träffa dem igen. Och nu en bekännelse: Idag lärde jag mig namnet på en av tjejerna i klassen, det är pinsamt att man spenderat 20 timmar i veckan med en person och lär sig namnet efter 10veckor.

..........

Nästa helg befinner jag mig i Östersund och Bispgården!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej och grattis!
Jag såg inte att du hade ringt förrns jag slutade jobba och det kändes lite sent att ringa nu, men vi kan prata imorrn. Puss

2006-10-28 @ 01:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback