Vart tog alla killar vägen?

Sommarhalvåret i stockholm är underbart, helt plötsligt dyker det upp snygga killar/män/karlar runt varje hörn. Hjärnan hinner knappt med att registrera alla dessa skönheter. Sen blir det höst och alla verkar gå upp i rök eller så har dom lyckas fånga någon under sommaren som dom nu dricker tea tillsammans med.  Därför blev jag så glad idag när jag var i centrum och vandrade runt, helt plöstligt från ingenstans ser jag dagens skönhet. Ni vet, en sån fin kille som gör att det rycker i hela kroppen, man vågar nästan inte möta hans blick men kan ändå inte rå för att han är allt man ser. Härligt. Tack! Jag ska leva på hans leende hela dagen. Ikväll blir det lugnt, ska upp halv sex imorgon för jobb så snart lägger jag mig framför tvn och ligger där tills jag måste gå till sängen. I och för sig så ska jag försöka rulla upp håret idag också.
Vi får se hur det blir med den saken.

Idag har det varit 10+ grader, jag har åter igen fått använda min skinnjacka och mina mockastövlar, sånt är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback