Lördag kväll i Östersund

Jag som normalt sett verkligen gillar att åka tåg fick igår känna på hur det känns att inte gilla det. En halvtimme försenad rullade vi slutligen ifrån centralen i Stockholm. Sen var vi uppe i en timmes försening. Och sen, kunde inte tåget köra in till östersund pga av spårfel eller nått liknade. Hannah fick då köra in tioll Brunflo och hämta mig. Sen bar det in till stan, ner på Wedemarks och åt en macka. Hem till anne och hämtade hennes saker, ner till lillänge och systemet och sen hem. Sminkade oss och gjorde oss klar.
Sen började jag och hannah och dansa till absolut hits 1994, bildbevis finns på http://enna.blogg.se

Ner på stan och in på krogen. och Jag Dansade!! Och jag hade så där lagomt kul..

Tjo!


Kommentarer
Postat av: anne

thank U för en underbart trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback