Inflyttningsfest

Gårdagen spenderades i Hässelby Villastad på inflyttningsfest hos Simon&Co. Dom har fått tag på världens sötaste hus som dom hyr. Det var en massa roligt folk men eftersom jag jobbar idag fick jag vackert åka hem innan jag egentligen ville. När jag var påväg hem så kände jag att jag hade ont under foten, fick åka till sankt eriksplan och sen ta taxi för foten pallade inte av all promenad. Jag tror typ att hälsenan är konsig eller så har jag sträckt foten underifrån. Så nu har jag precis ringt på jobbet och pratat med personalen, så förmodligen kommer jag idag att få min första frånvaro dag på jobbet, vilket är någonting jag absolut inte vill ha. Men eftersom hela foten värker och hela jobbet innebär tunga lyft så känns det inte så bra och gå dit. Dessvärre så får jag nu min frånvaro som jag inte vill ha. men det är bara att ta.

Kommentarer
Postat av: anne

Kolla in våra nya partybilder då ;) Känner du igen några brudar.. haha! Hoppas du hade en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback