Godmorgon

Inatt vaknade jag, så där lagomt kallsvettig av att jag grät. Jag avskyr att gråta i sömnen eftersom jag då inte har någon chans att påverka vad jag gör. Och varför gråter man först i drömmen och när man senare vaknar så bölar man som aldrig förr.

Igår när jag kom hem från jobbet och klev innanför dörren här hemma fick jag mig en chock. Mammas bästa kompis man var här och satte fast golvlister, listerna han hade sågat till i hallen så att varje par av mina kära skor var övertäckta med små små spån partiklar. Idag fortsätter arbetet och sen ska jag med hela min själ rengöra mina skor.

Nu har jag haft ont i huvudet i en vecka, jag hoppas att den snart går över.

Någon som vill dela en flaska vin med mig ikväll, jag är nämligen halvledig imorgon innan min praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback