Back in town.

På vägen hem tillbaka tillbaka till Stockholm njöt jag, och det var så skönt att veta att jag är helt fullspäckad i en hel vecka. Men nu är jag iaf tillbaka. Skönt och tomt. Idag har jag haft praktik, trevligt. Och imorgon går jag återigen på schemat för helgen. Känns konstigt att jag faktiskt varit ledig förra helgen, eftersom jag inte kommer ihåg när jag senast var ledig en hel helg. Så nu tar jag nog på mig varje helg fram till december, jag har ju ändå inga pengar att göra någonting för, då är det meningslöst att vara ledig. Money rules our World!

Du efterlämnar ett tomrum, inget ljus tränger in där. Där jag är helt ensam, bara för att brottas med demoner som du lämnade mig med. Men jag ler ändå, för det var värt det och är det än idag. Och en dag, ska jag berätta allt för dig. Så att du vet. Men vägen dit är lång.
Slutsats: What doesn´t kills you makes you stronger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback