Solen, en drink och en cigarett.

Just för tillfället skiner solen, då sätter man sig på balkongen och kollar in i solen, (kollar man åt andra hållet är det regnmoln) snippar lite på drinken och röker litegrann. Då kan man nästan tro att det är sommar.

Idag skulle jag ut och shoppa, iofs har jag typ ingen ekonomi men men. När jag väl var på stan kom jag inte ihåg vad jag skulle köpa, ingen hårmousse eller röda nagellack fanns i mina tankar. Kom hem med: Aftonbladet, Tryffel och en melon. Tryffeln och melonen är till middagen. Det ska bli så gott.

Om man dricker några drinkar innan man har ätit middag kan man bli lite yr i bollen. Vem vet, tunnelbaneresan till gamla stan kanske kan bli jätte kul...!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback