Roligt

Det hände en rolig sak i tvättstugan idag. I flera dagar har det legat en hel hög med kläder på golvet, och idag när jag höll på med min tvätt kom det ner en kvinna som tittade på högen och suckade och sen sa hon "-Jag frågade min man om han hade glömt några kläder när han tvättade, och det trodde han inte! Medans jag saknade en massa saker och det är ju inte konstigt när man ser den här högen"
Jag kunde knappt hålla mig för skratt och drog sedan slutsatsen att hon själv borde ta hela ansvaret för tvätten eftersom hennes man visat sig vara dålig på det.

Kommentarer
Postat av: Y

Nej inte då! Vad hade du tänkt dig? :)

2006-03-29 @ 19:17:42
Postat av: Y

Då är du inne på fel spår, jag har nog vetat hela tiden att det är något med djur/natur jag ska läsa! :)

2006-03-29 @ 20:30:52
Postat av: Anonym

isåfall måste hon ha sett den två gånger! jag är helt 10000% säker på att jag såg den med henne! jag kommer tom ihåg vilken salong vi satt i!!!!

2006-03-31 @ 14:12:26
Postat av: kickan

isåfall måste hon ha sett den två gånger! jag är helt 10000% säker på att jag såg den med henne! jag kommer tom ihåg vilken salong vi satt i!!!!

2006-03-31 @ 14:12:44
Postat av: kickan

isåfall måste hon ha sett den två gånger! jag är helt 10000% säker på att jag såg den med henne! jag kommer tom ihåg vilken salong vi satt i!!!!

2006-03-31 @ 14:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback