Middag

Äntligen har jag fått ätit vanlig hemlagad mat, vilken fröjd. Och vilken mat sedan, väldigt gott med hembakat bröd, kött, hasselbackspotatis (stavas det verkligen så?) Här spelas det sällskapsspel för fulla muggar, jag och E är bäst men det är för att vi inte har druckit någonting förmodligen. Resten av sällskapet är en smula dragen och deras hjärnor kan därför inte arbeta i maxfart.

Jag är bjuden på fest på Onsdag, tydligen är det gratis sprit och jag ska tydligen också förmodligen åka limo. Det kommer att bli trevligt. Men nu återstår bara ett litet problem. Vad ska man ha på sig?!
Något av en kändisfest tydligen och så är förmodligen fallet eftersom en kult-regissör bjudit E, som i sin tur bjöd med mig. Det var ju snällt med tanke på att han känner en massa människor, men tyckte synd om mig för att jag aldrig har någonting att göra. (han uttryckte sig så)

ska snart bege mig hemåt eftersom jag ska på ett seminarium imorgon, gällande ett utlandsjobb för dom som undrar. Kommentera gärna det jag skriver, det är alltid kul att höra vad människor tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback