Let´s Dance

Nu har jag och moder jord kollat på Let´s Dance finalen men eftersom vi både var så trötta att vi vilade efter maten var vårat tittade inte särskilt effektivt. Imorgon ska jag upp och passa tvättstugan, roligt värre. Och sen ska vi till mamma kompisar och äta middag. Jag hoppas på någon god maträtt.

På Söndag ska jag på möte med ett företag som ska anställa mer personal, det vore inte helt fel att få tillbringa hela sommaren på Kreta. Men jag ska försöka gå dit utan förväntningar.

Snart tappar jag verkligen musten för att söka jobb i den här staden. Folk är så upptagna att de inte ens äger förmågan att säga - nej tack. Och sen alla dessa svart jobb, jag vill inte ha ett jobb där jag ojbbar 6 dagar i veckan för 50kr/h. Så nu till veckan ska jag börja leta vårdjobb, kanske personlig assistent vore intressant. Äldrevården är också en bra arbetsmarknad om man trivs.

Läste även på TV4:as hemsida att utgallringen för Idol2006 är i början på maj här i Stockholm, jag vet att det skulle betyda mycket för min kära vän E om jag ställde upp- och jag lovar, jag ska tänka på det. Men chansen är nog ganska minimal att jag skulle ställa upp. Tror faktiskt inte att jag skulle kunna ta emot skiten som dom slänger ur sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback