Sverige-TT 0-0

Hallå.

Igår var jag ut och shoppade, har äntligen fått tillbaka pengarna på skatten och tänkte att nu jävlar. Ja och bara eftersom man faktiskt har pengar så hittar man ingenting. Jag kom hem med ett linne, en tischa, trosor och fyra par strumpor. Det var min storshopping.

På kvällen träffade jag en x-klassis och hans "dejt" eller nått. Vi var fem styckna som gick ut och kollade på sverige-tt-matchen. Och vilken besvikelse. Det enda positiva var att jag nu hittat två hak där öl och cider kostar 25spenn..! 

Klockan elva åkte jag hem för då var jag för trött och less på att dricka utan att känna något.

NU ska jag städa och sen ska jag ut i solen och kanske shoppa lite... 

Kommentarer
Postat av: hannah

http://svejjans.dinstudio.se/index.htm

2006-06-11 @ 12:10:09
Postat av: Åsa

Tack så mycket!! Jo hon kom den 22 April.. Malva heter hon.. Hur är det med dig då?? Vad gör du nu?

Postat av: Stora syster

Såg du bilden jag skickade till dig?

/sis

2006-06-13 @ 08:26:20
Postat av: Hannah

Bodil, nu börjar det bli dags för en liten uppd.!!!

2006-06-14 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback