Sömn

Nu har jag sträck-kollat på 24, älskar att kolla på serier när man kan kolla på alla avsnitt på en gång, Så är det naturligtvis inte med 24 men man slipper reklamen och det är alltid bra. har i stort sett legat framför tvn hela kvällen men nu tror jag nog att kryper mig till sängs. Det är nästan skamligt att vara inne en dag som denna. Varför kan man inte ta tillvara på tillfällen som ges, strålande sol och 19grader varmt har väl aldrig skadat nån. !?

Ibland inser man inte att man gjort något dumt förrän några timmar efteråt. Då ångrar man sig bittert och så får man hålla god min när man biter i den sura äpplet. Typiskt mig...

Jag behöver inspiration för att skriva klart mina låtar, hur ska man kunna spela in en skiva när man inte har något färdigskrivet material. Börjar få lite ångest över att jag aldrig kommer att hinna klart i tid. Inspiration för att skriva och framförallt för att sjunga är det som behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback