Fredag eftermiddag i Stockholm.

Solen skiner, har tagit på mig mina korta byxor och klackskorna, precis som jag lovade mig själv igår.
Jag och modern ska ta och bege oss in till kungsträdgården där "smaka på stockholm" pågår, där kan man köpa en massa lyxmat till relativt billigt pris. Sen ska jag in till Gamla stan och hem till Ida. Där ska det drickas vin och pratas en massa tjejsnack. Jag hoppas att det blir suuuper trevligt...

Jag uppskattar verkligen alla mina komentarer som jag får, det är så himla kul att gå in här och läsa vad folk tycker om det man skriver... Det gläjder mig verkligen!

Tack till Denise som tycker att jag är en klok dam, och jag måste få säga att ibland kan jag visseligen hålla med dig!



vad gör jag om du är i närheten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback