resume

Igår var jag ut och snurrade runt i stan. började kvällen med Linnea, Frida och Marie i parken vid fridhemsplan. Jag drack en flaska vin och åt en kokt körv med ketchup, varpå jag drog ett dåligt skämt
-"det var två tomater som gick över vägen, och så blev den ena överkörd varpå den andra sa, kom nu ketchup så går vi" Och alla kollade på mig som om jag kom från en annan planet, men oj vad skoj jag tyckte det var. jag borde kanske inte dricka en flaska vin själv, in till Gamla stan och träffade Jimmy. Vi pratade om allt och jag måste säga att det var skönt att det bara var vi. För oftast träffas vi bara i en stor grupp och då är det så svårt att verkligen prata. Men det gjorde vi igår, verkligen pratade. till sist blev vi så trötta och var tvungen att åka hem. Halva kvällen spenderades i telefonen med alla mina män...

Idag har jag och modern varit på fredhällsbadet och badat och solat. Jag har fått färg.. Super bra..

Snart är det jobb igen...

Ikväll blir det kasnke lite sprit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback