Mr Smiles...

Han arbetar på bygget på mitt jobb. Han är den enda av killarna där som verkligen får mig att bete mig som en riktig höna. Och undra på det... Jag gillar människor som jobbar med sina händer, och om dom dessutom brukar ta av sig tröjan när vädret blir för mycket, och då visa sin "inte fullt så vackra ryggtatuering" men hans snygga mage så är jag nöjd. Då brukar jag befinna mig på ballen lite för ofta, för att vattna blommorna, prata med gamlingarna, eller helt enkelt försöka rensa ogräs som inte finns.
Men idag fyrade mr smiles av det värsta leendet hittills och Linnea var i stort sett tvungen att ta emot mig när jag föll... =) Nej kanske inte riktigt, Men vilken karl alltså!

Ikväll blir det Nivå22 och en massa skratt hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback