Kallt och jobbigt.

Igår kväll ringde jag och pratade med killen som mamma raggade upp åt mig för nån vecka sen. Vi upptäckte att vi hade väldigt mycket att prata om, och till sist blev jag nästan glad att hans batteri tog slut. För då fick jag äntligen krypa till sängs utan att vara otrevlig.
Vaknade halv ett av att jag fick ett sms. Kröp upp och kollade, tillbaka till sängen för några timmar sömn till. Vaknade halv fem av att jag frös. Drog åt mig mammas täcke och försökte än en gång somna. Vaknade fem av att jag trodde att jag skulle gå upp. Låg kvar i sängen och somnade om, vaknade kvart i sex och klev upp. Vilken jävla natt. Det verkade inte så klokt imorse att bara sova i påslakanet. Det har blivit för kallt på nätterna. Eller kanske borde jag sluta sova med fönstret öppet?
Nu ska jag iaf åka på jobbet och slita rumpan av mig. Men sen har jag långhelg. och nästa vecka jobbar jag som en myra hela veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback