Gröna Lund

Gårdagen började med att jag gick vilse på söder. Jag har ingen aning om vart jag hade huvudet då, men uppenbarligen inte med mig. Sen blev det gröna lund. Vi åkte karuseller, anmälde en försvunnen väska som senare kom till rätta, (givetvis efter att tjejen i fråga spärrat sina kort och telefonen. Sen in till stan och var på After. Drack lite och hade det trevligt.

Nu är jag trött och har precis sovit 2timmar på soffan... Jag är fruktansvärt trött men kan inte tillåta mig själv att sova någe mer för då kan jag aldrig somna ikväll.



Kommentarer
Postat av: nazli

BODIL, NU SKA VI INTE VARA SANADARA!!!!!!!
skojar bara. jag trodde att duhade min mail... du ska bara veta hur brun jag ar!!!! varje dag pa stranden gor en ganska brun. hoppas allt ar bra med dig hemma. vi hors snart da. puss och kram
ps. nazli_jalalin

2006-07-10 @ 03:03:54
Postat av: nazli

faaan! tryckte pa fel knapp! [email protected]
ha det bra

2006-07-10 @ 03:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback