Pinsam

Igår var jag på stan med Alex, jag var super trött och drack en cola ihopp om att piggna till. Sen på vägen hem så började jag läsa Hemma hos Martina. Första sidan var ganska tråkig men sen kom det en del som gjorde att jag började skratta på tunnelbanan. Och inte lite att små le utan jag började verkligen gapskratta. alla runt omkring mig kollade på mig och måste ju ha trott att jag var galen.
Sen var jag in till gamla stan och träffade mina män på kvällen, lagomt rund under fötterna ramlade jag in i hallen och ramlade in i hatthyllan! Alla jackor översvämmade golvet men det tog jag tag i imorse. Kröp mig till sängs och somnade ganska snabbt. Vaknade imorse av att dom ringde från jobbet, tog på mig att jobba imorgon. Så från imorgon fram till nyårsdagen är jag ledig fem dagar.

Min mormor har gått en kurs i att skriva SMS i min lilla by. Hon är då allt för söt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback