Hemma hos Syster

Eftersom min kära moder har dejt har jag nu landat hos syster mellan här ska ska tillbringa natten. Och eftersom jag är så himla bra så råkade jag få igång brandvarnaren när jag gjorde i ordning maten. Självklart blev jag lite små stressad eftersom jag inte visste vart brandvarnare satt. I ren panik slog jag upp fönstret och försökte få av oljudet. Nu är alexandra påväg hit, vi ska antingen sitta här och kolla på film eller åka in i stan och dricka billig öl. Vet inte vilket som skulle vara trevligast.

Föressten så tänkte jag lägga upp lite kort men ni får vänta tills jag har fixat datorn...

Puss och Kram


Vad vore väl allt i sin glans,
om inte den vackre kiropraktikern fanns.
Mums... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback