Gamla inlägg

Eftersom vårat internet är helt puckat har jag under dagarna som gått inte kunnat postat mina inlägg, därför lägger jag idag ut ett inlägg från i onsdags.

Än så länge är dagen en besvikelse. Vaknade i morse av en jätte konstig dröm, jag och fröken Rolén var ute och simmade men det gick inte att gå upp i elfentornet eftersom trä´t var ruttet, vidare upp i en stuga i skogen där allt konstigt som kunde hända hände. Vaknade i en blandning av gråt och skratt.
Duschade och insåg ganska snabbt att håret bad om en "bad hairday" så jag ser ut som bröderna fluff i huvudet. Kroppen känns fet, känns som om jag under natten lagt på mig alla kilon som jag gått ner (nu tror jag iofs att det är logiskt omöjligt att gå upp 17kilo på en natt) men det känns så. Därför bestämde jag mig för att åka och sola ihopp om att känna mig lite bättre. Solariet jag  valde var naturligtvis vandaliserat med tags över hela väggen. Då blir jag nojjig och inbillar mig att några snorungar satt upp kameror över hela rummmet i hopp om att någon snygging ska sola (dvs inte jag). åkte därifrån som en bränd valross med hummeröverdrag. nu ska jag på jobbet.

Vissa dagar är ju faktiskt sämre än andra. Så är det bara.
Jag längtar efter ett stort glas med vatten och Is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback