Känslan börjar försvinna.

Jag har börjat tappat stinget, för det mesta. Vilket betyder att hösten är kommen, vilket i sin tur betyder att mina glansdagar är över för denna sommaren. Jag som älskar livet och mig själv i allmänhet på sommaren. Känslan av att allt kan hända, känslan av lycka. Och att denna sommar inneburit soliga dagar, vin och drinkar i härliga sällskap, mysiga kramar på bänkarna i kungsträdgården och vackra män i överflöd är något jag sent glömmer. Jag har haft min första riktigt lyckade och trevliga singel-sommar. Jag hoppas att jag kan jobba på skoga nästa sommar, jag hoppas att mina härliga sällskap även vill vara mitt sällskap nästa sommar, jag hoppas att jag är påväg att kanske köpa en lägenhet nästa sommar och jag hoppas att jag har någon bredvid min sida att dela mina härliga och mindre härliga stunder med.

har köpt ett par skor idag, och en väska. men nu är det slut på shoppandet!

Kom hem, hör av dig och njut med mig vet já!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback