Höstkänslor

Hösten kryper sig inpå mig, jag vet som inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen.
Gårdagen var trevlig med gott sällskap,. gott dricka och trevlig stämning. Kom hem vid halv fyra och somnade, så skönt att ha hela sängen för sig själv.
Idag har jag lunchat med syster yster ädlst, varit på myrorna, pratat i telefon, ätit mat, kollat på film, läst Elle, och nu ska jag snatr gå och lägga mig.
Idag råkade jag även säga upp medlemsskapet på en av mina favoritsajter. Anledningen var jag att upptäckte att jag var medlem på en av deras "delsidor" som jag inte ens visste att jag var medlem i. Då skickade jag ett mail och bad dom ta bort mig och sen i eftermiddag kunde jag inte logga in på min favoritsida.. Så nu har jag fått skicka ett till mail med frågor om dom kan återuppstarta mitt användarnamn eller om jag måste skaffa ett nytt. Jag lär nog iaf så vänta tills efter helgen, men hur ska jag klara det?!


Kommentarer
Postat av: C.c

oo god jag vill inte ha höst vill att det ska vara sommar o soool=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback