14 Timmars pass

Igår arbetade jag fjorton timmar, och det kändes knappt. Jobbade från sju och skulle sluta fyra men så ringde våran bemanningsassistent och frågade om jag kunde jobba fyra till nio också. Okej.
Skulle jobba med en läkarstudent som heter Erik och jag tycker alltid att det är jobbigt att ska jobba med någon som man aldrig träffat. Men så kommer Erik, iklädd flipflops, vita arbetsbyxor och en klänning! alla våra arbetskläder var slut så det enda som fanns kvar var en klänning. jag hade ganska kul åt honom....
Men arbetet gick bra och så var det skönt att få vara ledig idag. Funderar på att ta tuben och åka och sola och bada.
Till helgen kommer Therese från Jämtland och jag ska tillbringa helgen med att henne vad det är jag tycker om med Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback