Vilken man alltså!

I fredags spanade jag in en fruktansvärt sexig karl på HM, han orkade inte vänta på ett provrum så han tog lätt av sig munkjackan och drog på t-shirten han tänkte köpa. Var nästan påväg att gå fram och säga åt honom att köpa den och ge han en blinkning eller två. Vilken kropp han hade, av det jag såg alltså. Min syster blev alldeles förskräckt när hon såg att det i stort sett började rinna saliv ur munnen på mig.
Det enda jobbiga är att man aldrig kan få en sån person utan man får helt enkelt nöja sig med att kolla. Jag har printat in han i hjärnan och där har han sprungit på högvarv hela helgen.


Dagen har bjudit på fika med vännen E, sen har jag för tredje dagen haft klackskor. Det är trevligt. Sen åkte jag hem, lade mig på soffan och läste ur en av Sagan Om Isfolket-böckerna. Rökte på balkongen, kollade på ungdomarna som spelade brännboll på fotbollsplanen. Sen kom det regn och jag gick ner på gården och stod i regnet, Vilken känsla. Gick in och kollade på regnbågen som dök upp och nu håller jag på med maten. Idag blir det lax oxh pressade potatisar. och ikväll är det tvättid och förmodligen tv.

Igår vad jag med syster hela dagen. Först kollade vi på lilla jönssonligan och cornflakeskuppen, sen satt jag och spelade gitarr. Sen åt vi bakad potatis med skinkröra. Jag och Syster begav oss för att hyra en film. Valet stod emellan Sohpie Scholl och Bert den siste oskulden men valet  blev ganska enkelt eftersom inte Bert fanns!

Därför är jag lite ledsen idag, jag ville så gärna se Bert- kanske någon kan skicka den på dvd till mig. Då blir jag väldigt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback