Man vet aldrig vilka man möter.

Vilken kväll det var igår, träffade tjejerna vid halv elva-elva, Gick på Kellys, snubblade in i en Östersundare, gick promenad från Medborgarplatsen till Stureplan med en Karl-Henrik, och efterfestade med en Niklas.
Kom hem vid sjusnåret och somnade ganska snabbt. En trevlig kväll.Telefonen ringde vid ett, pallrade mig upp, duschade och begav mig senare ut till Djurgården. Fikade och promenerade större delen hem med mamma. Har nyss ätit en potion havregrynsgröt och nu ligger jag på soffan helt insatt i en bra bok. Ska nog göra mig en kopp te för värmens skull. Sen blir det sängen.
Håller nästan tummarna för att dom inte ringer från dagiset imorgon. Skulle vilja sova ut. Men jag skulle gärna jobba i veckan så det blir lite pengar.
På torsdag får jag även min första Stockholms-Lön. Visseligen bara för två dagar men ändå!


Jag ska blåsor över hela fötterna sen min promenad, vid nästa utgång ska iaf jag ha en par ingådda skor som dessutom gärna får vara bekväma och fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback