Magsjuka

Igår kom min modellkompis hit, vi åt mat och drack vin och skulle ge oss ut på raggarunda. Men hela tiden hon var här så kände jag mig lite konstig. och efter ett tag så började jag spy. Vilket inte är så mysigt att göra när man har främmande, och då speciellt inte när det är någon som man inte känner så bra.
Stackarn fick åka hem utan en raggarunda, och jag lade mig i sängen och mådde skit. Hela natten har varit ett helvete och nu är jag så fruktansvärt trött. Har sovit några timmar och mår mycket bättre. Idag känner jag mig frisk förutom att jag är så trött. Och självklart är jag bjuden på fest ikväll men som det känns nu skulle jag inte vara något mysigt sällskap. Tror att jag ska stanna hemma så att jag inte smittar gänget.

Och ikväll ska vi äta jätte god mat men jag känner inte för att äta så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback