Långfredag

Inatt vaknade jag av att mamma och hennes tjejkompis och en av hennes killkompisar satt i köket och fikade för glatta munnar. Högt och ljuvligt pratade dom om kvällen. Blev ganska frustrerad av att ligga i andra rummet och inte kunna röra mig. Hade nämligen bara trosor på mig och mamma killkompis kom och satte sig på sängen och skulle prata musik. Sen åkte killen hem och morsan och hennes vän lade sig och snarkade. Själv låg jag och svettades och somnade till sist.
Långfredagen har bjudit på långfrukost med mors väninna, en fika i Gamla Stan med Syster1 och sen blev det en liten shoppingrunda. Jag köpte en senapsgul tröja och tur som jag hade fick jag halva tröjan av min kära syster. Det var snällt av henne.
Nu blir det potatisgratäng och fläskfile och sen blir det jordgubbar och mys framför tvn.

Glad Påsk älskade vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback