Jag gjorde det!

Idag ringde jag ett samtal som var väldigt jobbigt. Ringde och pratade med mormor och morfar om att få låna pengar till en utbildningen. Och så underbara som dom är lovade dom att hjälpa mig. Så idag har jag fyllt i mina papper, varit på expert och tagit ut ett kort, skickat anmälan och satt in anmälningsavgiften. Så nu är det bara till och vänta och se hur det blir. Om allt går som det ska börjar jag plugga till makeup artist på min 20års dag! Jag håller tummarna!

Ska även på en intervju på fredag för ett äldreboende här i trakten. Tänkte arbeta där i sommar och försöka (jag ska verkligen göra mitt bästa) spara pengar tills hösten när jag ska plugga. Boendet ligger kanske en halvitmmes promenad härifrån, vilket är väldigt bra.

Nu håller vi på att putsa fönsterna här i hemmet. Det blir supermysigt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback