Intressant kväll.

Intervjun igår gick väldigt bra och förmodligen ska jag få börja med min inskolning andra veckan i Maj. Jag fick ett väldigt bra intryck av boendet, typ "här skulle jag vilja bo när jag blir gammal" och det kära vänner,. Är väldigt ovanligt när det kommer till äldreboenden.

Vidare på kvällen satt jag hemma och hade ingenting för mig, så jag tog och smsade en kille som jag fått numret av... Åkte och träffade honom. Vi drack vin och kom fram till att hans mormor bodde i samma by som jag är uppvuxen i, och då menar jag alltså min by där det bor 3000per. och som ligger 60mil härifrån.
Hur stor är chansen?!

Efter det fortsatte jag till en bar och träffade mor,syster1 och mors vän. Och där fanns det en bartender.... Fruktansvärt snygg. Så snygg att jag var tvungen att skriva på en servett att han var himla snygg...( jo tack, jag vet att jag är knäpp, men jag kunde itne låta bli) På den baren krockade mor in i en man som visade sig ha sin släkting i min by i byn hemma. Nu hamnade vi helt plötsligt på ett ställe där min faders hus står. Där det bor 190personer. Det är helt otroligt att jag på 3timmar träffade två personer med anknytning till Bispgården och Sönneråsen..!!

Sen gick vi hem och fikade, och mamma smsade med en man som hade så brottom hem från baren eftersom han skulle hem och koka FOND!!!! Klockan 1 på natten? Vem FAN kokar fond klockan ett på natten?

Den där Peter var en sjudundrans snygg karl alltså!

Nu har vi städat i porten och grillat korv med styrelsen, det var mysigt och trevligt..
Och ikväll ska jag förmodligen hem till en kompis och kolla på- håll i er nu.
BERT-DEN SISTE OSKULDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback