En Kotte i Örat

Som jag förmodligen redan skrivit har jag lite problem med att sova med min moder. Eftersom hon snarkar så fruktansvärt.

Att sova med öronproppar har blivit en del av vardagen.


Men inatt gjorde jag något jätte konstigt, Vaknade av att jag ville dricka vatten. Så jag gick till köket och drack ett glas innan jag kröp ner i sängen igen. Eftersom jag somnat innan mamma kom hem från åre hade jag inte använt öronpropparna. Men då kände jag att det var dags att plugga igen de hemska läterna som kom från min vänstersida. Körde in propparna och somnade. Men när jag vaknade insåg jag att jag hade tagit en kotte och lagt på mitt sängbord. Kottarna som mamma plockade på Gotland och som ligger som prydnad i fönstret. Vet inte riktigt hur jag tänkte men jag tror dock att det är svårt att stänga ute ljud med en Kotte!

Fick mig ett gott skratt innan jag gick upp för att äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Y

Nej nej, jag hade en liten svacka i lördags, men nu allt bra igen! :)

2006-04-03 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback