Intervju, lunch och tandläkarbesök.

På väg på intervju, håller nu tummarna hårt om att jag slipper kånka utemöbler hela sommaren, nu gäller det bara att få Karin (som håller min intervju) att förstå att jag är en keeper!

Sen efter det är det dags för att möta upp syster Annika för lunch och sen har jag en dejt med min tandläkare. Tappade en lagning i måndags och det ingår absolut inte i min budget för månaden. Men det får lösa sig!

Solen skiner och visar nån minusgrad och trots att jag gick hem tidigare från jobbet, efter att ha kräks och sedan hålla tummarna att den 1,5 timme det tar att komma hem, att det inte skulle ske igen, och sedan "sova" med en varmvatten flaska och en massa voltaren för att lugna Ivan Gallsten så tror jag ändå att det blir en bra Torsdag!
Det önskar jag er också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback