Från ide till verklighet

Jag bor i ett område i stockholm som förmodligen inte klassas som den lugnaste delen, sen bor jag på markplan med en fånigt balkongräcke som skiljer min balkong från marken. Nu när det började våras funderade jag länge på hur jag kan få nyttja min balkong utan att någon får för sig att snå hela inredningen.

Lösningen blev en trä soffa som jag gjorde en ritning över, som skickades till pappa, som idag som självaste Påskharen kom och byggde med mig.
Nu är jag verkligen redo för våren och sommaren på riktigt.

Det blev så himla fint, tycker ni inte?

Av restbitarna gjorde pappa även ett balkongbord som hänger på räcket tills jag finner nått som jag verkligen vill ha!
Lyckans Mig!


Kommentarer
Postat av: Maria

Snyggt!!

2013-04-02 @ 20:34:43
Postat av: .dE

Awesome dad :)

2013-04-09 @ 10:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback