Övermöblerat

Godmorgon!
Hät sitter jag och skumpar fram i bussen mot jobbet, med en kaffe i handen och kärleksmusik i öronen!

Igår köpte jag en soffa och 6 st matstolar, och fick hjälp av Maria och Johan och få hem grejerna. Så nu ska jag bara tvätta överdragen och stryka dom! Jag bakade en massa äppelpajer som tack för hjälp och lån av bilen!

Min dejt igår gick bra, han hade bokat bord på en restaurang men eftersom jag hämtade soffan var vi tvungen att ses lite senare, så han fick avboka, stackarn.

Vi möttes på centralen och jag blev lite förvånad när jag mötte killen och han bara hade en liten kofta på sig och ingen jacka. Det fick snabbt sin förklaring när han visade mig bilen han kom i. "Okej så det första du ska göra är att röva bort mig"? Frågade jag, men han var tydligen bara väldigt bekväm av sig!
Det var skönt att träffa någon som man så länge har skrivit med, och faktum är att det kändes som om vi redan kände varandra.

Vi hamnade slutligen på Vapiano där jag åt en pizza, och han pasta. Sen avslutade vi kvällen på en hotell lounge med varsin kaffe, innan han slutligen körde mig hem! Bra kväll och trevlig kille!

Nu ska jag in och jobba! Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback