Middag i fina vänners slag.

I onsdag bjöd jag några av mina fina vänner på middag.
  • Det var Sara, som tidigare på dagen landat på arlanda efter en säsong på Thassos. Jag och Sara gick utbildningen tillsammans i Danmark 2010, och arbetade även tillsammans i Egypten 2010/2011.
  • Sen var det Hanna, som jag också gick utbildning med, samt arbetade tillsammans med i Egypten och på Kreta, och som kommit hem från sin sista säsong i Bulgarien, och som till veckan styr kosan mot England och London, för nya äventyr.
  • Sandra, som jag hade som chef på Kreta, och som numera leker heltidssvensk med mig.
  • Lina, som jag gick utblidningen med, samt jobbade i Egypten, på Kreta och i vintras även i Thailand, som också är tillbaka som heltidssvenk.
  • Emma som jag mötte på min balkong på Kreta för ungefär 1½år sedan, som jobbade tillsammans i Thiland, samt hennes vän som för kvällen var med.

    Vi åt en god tre rätters med Kava, Vin, Pajer. Skrattade, pratade och myste.
     
    Det ser ju alldeles förträffligt ut.
    Här är också en bild på dagen efter frukosten, den var också fantastiskt!
     
    Nu ska jag lägga mig i badet, och gå och sova. Så jag är pigg och kry på jobbet imorgon!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback