Impulsiva Fröken

Igår kväll när jag var på väg hem från jobbet, satt på tåget vid gullmarsplan, så lade en av mina danska bekanta upp en bild på att han lagade mat i sthlm, Kommenterade med "jag är hungrig, sänd adressen" och typ 3 minuter senare var både adress, portkod och namn på dörren och jag bestämde mig för att vara så där galet spontan som jag brukar kunna vara!

Till saken hör då att jag faktiskt bara träffat denna man typ 4 gånger, och tre av dom gångerna var ute på krogen.

Men som sagt, efter lite kartläsningspanik är jag då framme, i lägenheten som tillhör hans komis och pratar jobb, männsikor vi båda känner och äter fläskfile, potatis och sallad! Haha jag så det kan gå!

Efter ett tag kommer då killen som äger lägenheten, äter sin mat, slänger sig i sängen och sen kollade vi fotboll! Men den killen, var kanske något av det vackraste jag sett på flera år!

Kul kväll! Och nu är jag på väg hem från jobbet, helt galet bra att sluta kö 16 när man jobbar inom handel!
Och nu ska jag möta upp min vän Johanna för middag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback