karma.. what goes aroung, comes around

inatt vaknade jag av att jag hade en katt i min säng, katten, som är vår huskatt och kallar apollo, lade sig tillrätta i sängen och sov, och jag var alldeles för trött för att orka kasta ut honom.
Föga visste jag i detta ögonblick att katten precis rivit ut en påse med tagatelli över hela golvet, inte heller visste jag att han rivit ner min sopkorg på golvet och mumsat loss på mina majskolvar som jag åt till middag igår och inte orkade äta upp. Mitt uppvaknande imorse hade kunnat börja bättre.


Men, som man säger, what goes around, comes around och nu när jag kom hem från jobbet ser jag då att katten spytt upp all majs som han ätit. Karma. den säger "lek inte i bodils sopor och vad du än gör, ät den inte!"


Kommentarer
Postat av: custom essays

I like this mivie very much. I wait third part and hope we will have happy finish.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback