Tennis?

Om någon av mina kollegor skulle komma in i min lägenhet skulle de bli väldigt förvånade.
Jag har tv på och där visar dom en av alla böneutrop och böner, men ett litet undantag, under den mannen som sjunger/pratar/leder bönen finns en engelsk översättning så just nu försöker jag på ett ungefär att komma på vad dom faktiskt sjunger om.

Idag är jag ledig och ska kanske spela tennis, (HAHA) mest för att jag aldrig gjort det, kom ihåg att Karim skulle lära mig det, men vi slutade ungefär samtidigt som jag höll på att riva ner hans föräldrars takkrona från 1700talet. Idag kommer det iaf inte finnas några takkronor runt omkring mig, inte för att jag tror att det faktiskt kommer att göra någon skillnad. Men först ska vi prata ihop oss med jenny och gabbe och hitta en plan.

Nu är det mindre än en månad tills pappa kommer, och tills jag har semester! Göttans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback