en höst eller en vinterdestination?

Innan jag åkte på semester till sverige i juni/juli var jag säker på att jag aldrig skulle stanna på Kreta säsongen ut, och absolut inte fortsätta en säsong till. London blev halvt och halvt bestämt, ansökningar skickades ut till både sverige, england och norge. Och allt jag tänkte på var hösten. Sen kom ansökningarna och självklart ville jag söka bara för att se vad jag kunde få.

I förrgår kom våra svar. Det var med blandade känslor jag öppnade mailet med mitt svar- Phuket, Thailand.

Thailand, stället jag har  sökt alla mina säsonger, thailand har liksom varit mitt mål, och nu fick jag det i handen, inte på silverfat kan man väl säga, jag har verkligen jobbat för det jag gör, även om jag har längtat efter någonting annat. Men där var det, och jag reagerade inte alls som jag önskat, varken glad eller ledsen. Men beslutet är taget och efter att ha gjort lite efterforskning på området så känns det jäkligt kul!

Men nu hoppas jag att jag får komma hem iaf minst 2 veckor och vara hemma under en liten del av hösten innan det är dags för mig att återigen packa väskan, bege mig ut på en 11 timmarsflygresa och kanske avsluta mitt äventyr med thailand.

Så alla vinterresor bokas då självklart till Phuket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback