Bättre sent än aldrig!

Så, för er som inte vet, som kanske inte har facebook, eller telefonkontakt med min mor så kan jag meddela er att jag har glömt min dator hemma i sverige. I godan ro packade jag ner det sista och kastade in nyckeln i lägenheten, och när jag stod i hissen så kom jag på att jag hade glömt min dator.

Nu är jag på plats i chania och Kreta, det är super fint, grönt, något jag inte sett på länge, varken i sandlådan eller hemma i sverige. Jag bor i en liten mysig etta, men utsikt över havet. Nära till kontoret, nära till stranden och väldigt bra.

Nu är det inte längre kvar tills våra gäster ankommer. Om mindre än en vecka. Då står jag där, i min nya tjänst som flygplatstjej.

Ta hand om er alla, var rädd om er.

Och om ni ska boka en resa ner till mig, så bor jag i Kato Salos!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Flygplatstjej - vad betyder det? Hoppas du mår finfint för övrigt gullis :o)

Puss

2011-04-11 @ 13:36:54
Postat av: Kickan

Hejhej!



Klickade in mig på din första bloggmånad, mars 2006, och hittade ett inlägg där du skrev såhär:



"Jag måste bara få skriva att jag beundrar alla människor som är ute och reser och ser vad livet har att erbjuda. Själv är jag nog för feg för att ge mig ut i världen. Jag beundrar människor som bara kan packa en väska, ge sig av och inte veta hur livet är när man kommer tillbaka."



Känns det inte ganska härligt att såhär 5 år senare med facit i hand motbevisa sig själv? :)

Kram



2011-04-13 @ 15:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback