Ledig dag, helt underbart!

Idag är jag ledig, vaknade vid elva snåret och har nu hunnit prata med maria i en timme, hon får mig att känna mig hemma när jag pratar med henne. Idag ska jag försöka köpa svinto, eftersom jag har lyckas bränna söder två av fyra möjliga kastruller, och min kombo, Mette kommer idag tillbaka från danmark så jag kanske måste hinna med att städa lite också!

Resan och turen i luxor gick alldeles fantastiskt bra, hade en skön blandning av norskar, danskar och svenskar, och dom var så kul att ha med, jag bara älskar när man kör utflykter och drar ett skämt och stämmer alla upp i gapskratt. Och ännu bättre är det när man släpper av gästerna och dom tar en i hand och ger mig en kram och säger att jag varit duktig! Det finns ingen finare komplimang från gäster än så.




Med båt över nilen för att äta lunch.

Karnak Templet

Fin solnedgång i Luxor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback