Sen Fukost och Dn

Har ätit en sen frukost/lunch och sällskapat med DN. Nu ska jag iväg till mammas jobb och lämna min träningsväska och sen in till stan och flanera ett tag innan det är dags för box-träning med mamma i eftermiddag. Känner på mig att jag kommer sy blod efter uppvärmningen! Men kanske gör det underverk på det där extra fett lagret jag bara går och släpar runt på.

Igår fortsatte jag mitt arbete med arbetet inför resan nästa vecka, och sen på kvällen åkte jag hem till Victoria för att kolla på Disneys Upp. Hem och somnade tidigt. Det är som så mycket att fixa och trixa med nu sista veckan. Man vill ju hinna träffa alla kompisar, och ha roligt. Samtidigt som jag är jätte trött hela tiden. Men lite saker har jag fixat ida, såsom biljetten hem, medicin mannen osv.

Återkommer kanske lite senare och berättar hur den där boxen gick.. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback