Pinglan!

Fina alexandra på besök...






Det är alltid kul att få besök, och när hon nu åkt hem och vardagen återfunnit sig till det normala så känns det skönt med lite extra energi, samt skönt att kunna fokusera på jobbet helt ut igen.
Nu ska jag snart iväg och ha Cafe Service, då sitter jag på ett cafe i två timmar för att möta gästerna och prata, svara på frågor och lösa eventuella frågor åt dem. Och det tycker jag är riktigt kul.

Jag måste gå och köpa mina biljetter till semestern också. Spenderar min semester på Skiathos i september tillsammans med mor, malin&ante, mormor&morfar, Morbror&familj plus en massa fler personer, kommer bli galet skoj. Och då kasnke jag till och med vet om vad som väntar i vintern.
Något nytt spännande land, eller någon redan besök men om än så spännande, eller en vinter i sverige..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback