Skolan

Sist jag gick i skolan var för två år sedan då jag läste upp lite ämnen på komvux, jag tyckte att det var jätte kul även om det var jobbigt. Men jag var ganska duktig. SÅ dörfär hoppas jag att jag nu kan komma in i skolgången. ska göra ett arbete om sverige, norge och danmark, på 3 a4 vardera. Inför stundande reseledarkurs. Så det är vad jag hoppas att jag får gjort idag. Allt hade ju blivit enklare ifall mit word program hade fungerat på min dator, nu gör det inte det vilket gör att jag måste skriva arbetet hemma och sen åka till mamma för att renskriva. Men det vore skönt att få undan det mesta av arbetet idag.

På onsdag, om en vecka från idag, har jag min sista arbetsdag på Jysk. Därefter måste jag tömma min lägenhet samt städa den innan den 1 Mars då nästa person flyttar in. Mitt arbete ska vara inlämnat den 2 Mars. Så jag känner att jag har lite fullt upp. Men det får ju gå.

Igår var jag och mamma på bio och såg Farsan. Den var sjukt kul och jag kommer inte ihåg när jag senast skrattat så mycket åt en film. Sen käkade vi middag på kungshallarna och åt var sin kebab rulle. Och sen avslutade jag kvällen med en fika tillsammans med maria och emma på kafe 60.

Ikväll blir det kanske bio med maria om jag tycker att jag fått så pass mycket jobb gjort.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag vill också se Farsan, kul att du tyckte den var bra (då är den säkert det)! Den kanske kommer på Hammarn så småningom...



Ett litet tips, om du inte redan gjort klart arbetet, är att ladda ner openoffice, det funkar så gott som likadant och är gratis.



//elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback