Semester tankar

Idag har jag bett min älskade mormor att ordna med sig ett paket tunnbröd till mig tills semestern på skiathos, och en tub messmör! Fatta vilken lyx frulle. Så kan resten av släkten gott få smaska yoghurt med nötter och honung för all del.

det är bara två veckor tills det är dags för avfärd mot athen och skiathos, och på vägen hem blir det nog ett litet stopp i athen också, dock blir det nog inte så mycket shopping som jag i början räknat med, då både mina pengar inte räcker för att shoppa loss ordentligt plus att jag hinner ju hem innan jag åker igen!

Om mindre än en vecka släpper vi iväg vår första kollega hem till sverige, och det är Carl, men han återser jag igen i egypten för vintern, så något stort gråt och kramkalas lär det ju inte bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback