Man lär sig en läxa av misstag man gör.

Igår morse gjorde jag en dum grej. jag anmälde mig i en tävling. Och jag vann. Det var ju bra.
Men jag fick lite ångest när mitt bidrag, ett kort, kommer upp på en stor blogg. Och jag inte ens sagt till personen på bilden att jag anmält mig och lagt in bilden. Men jag har lärt mig en läxa. Nu ska jag bli bättre.
Plus att jag lovat att vara den bästa kompisen man kan önska sig, till den drabbade personen.
Man ska sona för sig..

Annars har jag sprungit omkring på jobbet halva dagen, sen har jag sprungit omkring på sats i något som skulle vara afro dans. och nu ligger jag framför tv och kollar idol.

Imorgon blir det jobb 9,30-18,00 och sen ska jag iväg på musikal.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sofia

Jag såg bilden bodil!! Hoppade sedan direkt till din blogg för att säga det :) / Informator-ex

2009-09-18 @ 19:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback