Lägenhetsvisning.

I söndags var jag, Mamma och Sanna-Maria och kollade på en lägenhet. Den var rätt fin och så, men varför är det alltid så när jag går på visningar,renoveringar (då är det en karl som bott där och sen inte gjort det rätt) nu menar jag inte att dra mer hela manssläktet men det händer rätt ofta. Som i lägenheten vi kollade på. Ägaren, Karl, Snickare har renoverat själv och kaklat över ventilen i köket, (som om den är där för utsmyckning). Och så har man glömt att måla en skada i hallen vid garderoberna vilket hade varit enklare att gjort när man satte upp allting. och det värsta av allt, Killen hade lagt en spishäll och en Micro under. En mirco. Som såg ut som en ugn och hade "grilleffekt"! Ha, som om man inte vill kunna laga mat, potatisgratäng, lasange, baka och allt det där.
Nej man nöjer sig med en mirco.

Och nu har budgivningen gått i gång, 1, 225 000 är senaste budet.
Åh det är hopplöst med lägenheter.

därför tar jag en paus nu och åker och hänger på strand med emma.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag och Mattias pratade om det där med boende för ett tag sedan. Om jag bodde själv skulle jag i första hand bo snyggt men om han bodde själv skulle han ha en mängd "fiffiga" lösningar, typ micro istället för ugn, men ingen vidare estetik... Utan att dra alla över en kam är dte nog ändå så att vi prioriterar olika.



Lycka till i det fortsatta letandet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback