Älska Livet.

Igår myste jag med Viggo och Annika hela dagen, samt tränade. Idag började jag dagen på arbetsförmedlingen där jag höll på i evigheter med att kopiera mina arbetsgivarintyg. Sen gick jag på gymet och körde pump en timme. Och sen bar det av till staden, för att fika med Maria, Edda, Sandra och Emma. Sen gick jag och köpte tre klänningar och två armband. En av klänningarna åker tillbaka vid nästa stadsbesök.



Så här kan det se ut när man är hos min mor och äter middag, därför tycker jag att hon borde vara med på halv åtta hos mig på tv4 till hösten. Bild från förra helgen.




Benen upp och sträck. Söta Gullungen Viggo låg på en filt på mitt köksgolv och hade gymnastik.


Sen var vi ute och åkte bil till stadshagen, och efter det blev det en senlunch på åhlens.



Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, imorgon blir det en heldag. Från sju till tidigast sju.
Efter det blir det tvätt och sen somnar jag nog igen.

Ta hand om er!

ÄLSKA LIVET SANDRA OCH MARIA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wehoo

2009-03-27 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback