levererar

Visst är det jobbigt när man vet att dagen kommer bli jobbig, redan innan man satt sin fot på arbetet. Så var det igår, leveransdag, och 3 nya (inklusive mig själv). De 2 tjejerna är grym att jobba med, men det innebär ändå att det är mycket med leveransdagar som vi inte är rikitg haj på. Därför stängde vi butiken klockan sju och var ändå kvar till halv tio för att få in alla varor. Ni ska bara veta hur glad jag är över att vara ledig idag! Så jag slipper försöka rensa upp röran.

Idag roar jag mig med att åka på gymet, samt att städa, dammsuga är så tråkigt. Och kvällen och resterande del av helgen är fortfarande oplanerad, men förhoppningsvis finner jag något kul att göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback