Måndag kväll

Precis kommit inna laga inför dörren, börjat värma upp ugnen, och så ska jag laga mat. Tänk om jag hade haft en pojkvän som kunde laga mat till mig. Gärna god mat och som också gillade att plocka och fixa. Tänk vad bra det hade varit. Då hade jag bara kunna koncentrera mig på jobb, icke rökning och träning. Men nu är det inte så, och då får man göra det bästa av situationen.

Jag har iaf jobbat sex timmar, och tränat två timmar idag. Så nu ska jag försöka göra lite kyckling med bulgur mm. Och sen tror jag att jag lägger mig i soffan och myser lite.

Och just ja. Födelsedagspojekn uppskattade tårtan, jag uppskattade den kanske ännu mer för jag åt tårta till frulle igår. Ibland kanske det inte går vägen.

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag beundrar dig Bodil! Tänk vad man kan bli peppad att göra saker bara genom att läsa din blogg :)

Postat av: Denise

Japp, skolan är klar sedan mitten på oktober, ha ha. Jobbar ju på Nipängen nu sen dess..

2009-01-19 @ 22:48:08
URL: http://dandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback