Träningen.

Idag blir det ingen bild på käket, då jag äter lite rester.
Träningen idag gick bra, för några veckor sedan bestämde jag mig för att lägga till minst två timmar konditionsträning i veckan, detta för att faktiskt förbränna något och inte bara lägga till, så det blev 40 minuter crosstraning innan pumpen.
Men jag har fuskat med sockerintagen. jag vill inte gå på jätte strikt diet och inte kunna unna mig saker, jag vill bara ändra lite så att resultaten kommer fortare. Det kan väl inte vara så svårt.

Jag ser ju att det händer saker med kroppen, jag känner att jag orkar mer vikter, och klarar mer kondition. Vilket är kul då jag bara kört i 1½månad. Sen att jag är som en ladugårdsdörr får jag väl ta, jag har ju säkerligen också lagt på mig sen jag slutade röka också.

Men nu ska jag gå och lägga mig, för imorgon tänkte jag pumpa halv sju på morgonen, och köra kondition.
Så det blir väl allt för idag.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback